علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

علیرضا هدیه ناب خدا

تولد 2 سالگی

1393/7/29 23:57
نویسنده : مامان سمیه
154 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز ، سالروز میلاد توست و من هنوز در حیرتم از داشتنت .در کنار تمام داشته هایم ، تنها تو ، دلیل کافی خوشبختی ام هستی .

 شیرین من ! نمی دانم به چه زبان ، بابت تمام آنچه که با شکفتنت ارزانی ام کرده ای سپاسگزار باشم . چشمها، گوشها ، زبان و قلبی را که پیش از تو داشته ام ، نه به یاد می اورم و نه می خواهم . با تو دوباره زاده شدم . تو به آن قالب گذشته من ، روح بخشیدی . همین روحی که دیگران به خاطرش مرا " مادر " خطاب می کنند . 

نقطه ی پایان تمام نا امیدی ها و خستگی های من

تولدت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله خدیجه
5 آبان 93 10:23
چه لطيف است حس آغازي دوباره، و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس... و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن! و چه اندازه شيرين است امروز... روز ميلاد... روز تو! روزي که تو آغاز شدي! علی رضا جان تولد مبارک